Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето когато е топла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето когато е топла

    Когато е студен двигателя пали от раз но когато загрее иска поне 6-7 врътки и когато запали отзад пусхека е 4ерен има ли вероятност да е от смяна на свещи сложих БОШ 4 полюсни или от разсхерението в цилиндрите и намаляне на компресията или е нещо ел да ходя на елкона 0имам роувър същия проблем алфата е 145 боксер 1.3

  • #2
    Според мене черен пушек= богата смес или недобро изгаряне. И оттук като се почне: свещи, кабели, бобини,ламбда сонда. А може и температурния датчик да дава грешна информация, че колата е студена и да подава по-богата смес и да я дави.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Или е от свещите или е от температурния датчик

      Ако искаш диагностика пиши ми ЛС
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Колега, при мен проблемът го има 2 години вече, но е малко по-различен.

        Когато навън е студено (под 10 градуса) пали от половин оборот, големите студове през зимата въобще не ги усеща

        Когато е топло обаче пали със зор от втория опит
        Когато е загряла (в следствие работата на двигателя) си пали без проблем.

        Мисля си че е температурен датчик.
        Alfa Romeo 1,3 Boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Emil
          Колега, при мен проблемът го има 2 години вече, но е малко по-различен.

          Когато навън е студено (под 10 градуса) пали от половин оборот, големите студове през зимата въобще не ги усеща

          Когато е топло обаче пали със зор от втория опит
          Когато е загряла (в следствие работата на двигателя) си пали без проблем.

          Мисля си че е температурен датчик.
          Да ма най вероятно на входящия въздух
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6

            не се бях сетил, но логиката и желязна
            Alfa Romeo 1,3 Boxer

            Comment


            • #7
              Абе и при мен незнам дали е същото ама пак като е топло и по някой път въртя ключа и колата все едно запалва ама за около 1-2 секунди заглъхва и след това вече се нормализира...оффф к`во обяснение праснах по - добре да се бях обадил на Бобо за диагностика
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #8
                Имам Алфа 146 Туинс Спарк, '97. Зимата палеше без проблем, както и в хладните юнски утрини. При следобедните горещини без малко газ, с опасност да не задави, не може да запали. Предполагам някой температурен датчик. Премерих с омметър температурните датчици на охладителната течност и на входния въздушен поток - те са в рамките на нормалното - около 1-1.5 килоома. Преди да тръгна по майстори - дайте някакъв съвет!
                Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                Comment

                Working...
                X